Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
* Aktywni gracze na Relic Online przez ostatnie 150 sekund
Online:


Strony: 1 2 [3] 4
Drukuj
Autor Wątek: Wh strat  (Przeczytany 19054 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Zef!r
IIexitiinub
*
Nick w COH: jw
Wiadomości: 2214


Gothic

Dane OS & Browser

  • Odznaczenia Recenzent gier online
  • Zobacz profil WWW Odznaczenia
    « Odpowiedz #40 : 24 Luty, 2011, 23:16:49 »

    moze ktos doradzi gdzie tutaj najlepiej rozbic oboz

    Na środku Język
    Zapisane

    We follow the sound, It's leading us down, Into the kingdom of under, We're lost and We're found, We're Nothing and Nowhere... Forever and Ever.
    http://www.lastfm.pl/user/WingedZefir
    Company of Heroes Forum CoH2
    « Odpowiedz #40 : 24 Luty, 2011, 23:16:49 »

     Zapisane
    egze
    Starszy Sierżant
    *
    Nick w COH: egze
    Wiadomości: 51


    Dane OS & Browser

    Zobacz profil Odznaczenia
    « Odpowiedz #41 : 25 Luty, 2011, 01:34:44 »

    Troche zlamilem poczatek i koniec, ale w zasadzie wygralem, moze ktos mi doradzic co robie zle ? nie wiedzialem tez w samej koncowce na co wydac kase, chyba powinienem wiecej krzyzowcow zrobic bo mialem jeszcze 700MP, ale akurat gra sie skonczyla, balem sie ze mi persem wyjedzie wiec czekalem z tym MP. Zrobilem tez pumy calkiem mi pomogly.  Prosze o rady z góry dzieki. Nie wiem czy do repek to wrzucic czy tutaj bo to sie odnosi do tej taktyki co jest opisana.  Pozdro.

    [załącznik usunięty przez administratora]
    Zapisane

    Ok, szwagier jest tutaj przy brzegu.
    Wolverine
    IIexitiinub
    *
    Nick w COH: WingedWolverine
    Wiadomości: 276

    Dane OS & Browser

    Zobacz profil Odznaczenia
    « Odpowiedz #42 : 25 Luty, 2011, 19:13:20 »

    powiem Ci że ten gościu to przegrał na własne życzenie już jak wyjechało T17, miał +450 ammo i mół wziąść artylerie, zjechać Ci tą piechote arta, potem bunkier, i po temacie, a tak to gra sie dłużyła noo i wyszło jak wyszło.......
    Zapisane
    egze
    Starszy Sierżant
    *
    Nick w COH: egze
    Wiadomości: 51


    Dane OS & Browser

    Zobacz profil Odznaczenia
    « Odpowiedz #43 : 25 Luty, 2011, 21:00:49 »

    Nie no dzieki super rada. Jak bys nie wiedzial jedna seria z arty bunkra nie zkosi, a pozniej zawsze moge go naprawic i tak tez robie. Jakos arta jeszcze mi bunkra nie zkosili chyba ze howitzerem dodatkowo. A jak arta leci na piechote to na szczescie mozna sie nia poruszac. Pozdro
    « Ostatnia zmiana: 25 Luty, 2011, 21:05:29 wysłane przez egze » Zapisane

    Ok, szwagier jest tutaj przy brzegu.
    EXITIIBartonPL
    EXITII
    *
    Nick w COH: miszczoski
    Wiadomości: 3225


    Exiti Cup I 3rd place (miszcz)

    Dane OS & Browser

  • Odznaczenia Naczelny pirotechnik Rzeszy
  • Zobacz profil Odznaczenia
    « Odpowiedz #44 : 25 Luty, 2011, 21:39:09 »

    jak nie masz def bunkra i wszystkie pociski trafią w środek bunkra to bunker jest owned
    Zapisane

    [wstaw jeszcze raz taką grafikę i ban na tydzień; hoh]
    egze
    Starszy Sierżant
    *
    Nick w COH: egze
    Wiadomości: 51


    Dane OS & Browser

    Zobacz profil Odznaczenia
    « Odpowiedz #45 : 25 Luty, 2011, 21:42:21 »

    No spoko, ale ja gram def.
    Zapisane

    Ok, szwagier jest tutaj przy brzegu.
    EXITIIBartonPL
    EXITII
    *
    Nick w COH: miszczoski
    Wiadomości: 3225


    Exiti Cup I 3rd place (miszcz)

    Dane OS & Browser

  • Odznaczenia Naczelny pirotechnik Rzeszy
  • Zobacz profil Odznaczenia
    « Odpowiedz #46 : 04 Marzec, 2011, 23:44:43 »

    no to nieźle masz :/
    Zapisane

    [wstaw jeszcze raz taką grafikę i ban na tydzień; hoh]
    Cyrus
    Plutonowy
    *
    Nick w COH: coniuctivus
    Wiadomości: 25


    Dane OS & Browser

    Zobacz profil Odznaczenia
    « Odpowiedz #47 : 10 Marzec, 2011, 22:08:55 »

    Ojj ta gra to był mega epic fail z mojej strony. Zupełnie nie wiem po co brałem te calliope zamiast po prostu walnąc howi i wcs na bloba i bym bez problemu wygrał. Ale byłem głupim nubem, który myślał, że calliope jest odpowiedzą na wszystko.
    Normalnie to była jedna z najgorszych i najbiedniejszych gier jaką przegrałem.
    Zapisane
    Zef!r
    IIexitiinub
    *
    Nick w COH: jw
    Wiadomości: 2214


    Gothic

    Dane OS & Browser

  • Odznaczenia Recenzent gier online
  • Zobacz profil WWW Odznaczenia
    « Odpowiedz #48 : 20 Luty, 2012, 16:27:00 »

    Odświeżę trochę temat Uśmiech Gram sobie ostatnio tą stratą i mi nieźle wychodzi. Ale mam jedno pytanie.
    Ty Ciastek napisałeś, że stawiamy T2 i robimy 2-3 grenów, a potem vet inf. A czy jak przeciwnik zrobi WSC zanim my postawimy T2 to jest sens w ogóle to stawiać? WSC to świetna kontra na T2. Więc czy jak gościu stawia WSC to nie robimy T2, a od razu T3?
    I jaką doktrynę byś proponował, bo ja zazwyczaj nie mogę się zdecydować jak gram w ten sposób i w końcu wybieram terror i KT jak mam 6 cp.
    Zapisane

    We follow the sound, It's leading us down, Into the kingdom of under, We're lost and We're found, We're Nothing and Nowhere... Forever and Ever.
    http://www.lastfm.pl/user/WingedZefir
    OpawelQ
    Generał
    *
    Nick w COH: OpawellQ
    Wiadomości: 1167


    Dane OS & Browser

    Zobacz profil WWW Odznaczenia
    « Odpowiedz #49 : 20 Luty, 2012, 16:44:39 »

    no jak widzisz t2 u Ailantów  to stawianie t2 jest błędem i najlepsze wyjście jest brać t3 ewentualnie t4 gdyby było dużo paliwa.
    Doktryny nie doradzę bo WH mało znam, Ale z tego co kojarzę biorąc t3, z doktryny przydało by się coś lepszego niż pumy/stugi na ewentualne czołgi.
    Zapisane

    Zef!r
    IIexitiinub
    *
    Nick w COH: jw
    Wiadomości: 2214


    Gothic

    Dane OS & Browser

  • Odznaczenia Recenzent gier online
  • Zobacz profil WWW Odznaczenia
    « Odpowiedz #50 : 20 Luty, 2012, 16:47:47 »

    Tylko jak weźmiemy T3 zamiast T2 to zabraknie nam piechoty. A przy takiej jednej flance rifli z barami i flam przy pomocy snajpera może być już gg.
    Zapisane

    We follow the sound, It's leading us down, Into the kingdom of under, We're lost and We're found, We're Nothing and Nowhere... Forever and Ever.
    http://www.lastfm.pl/user/WingedZefir
    OpawelQ
    Generał
    *
    Nick w COH: OpawellQ
    Wiadomości: 1167


    Dane OS & Browser

    Zobacz profil WWW Odznaczenia
    « Odpowiedz #51 : 20 Luty, 2012, 17:00:26 »

    od odpierania flanki są właśnie pumy Język i miny Uśmiech przecież wiesz ze pumy najlepiej z vetem nieźle koszą rifli i calą piechotę Uśmiech pumy sa szybkie i szybko reagują gdy jest potrzeba coś bronić.

    Pumy masz pod tym względem lepsze że jak nie stracisz, to jakie kolwiek uszkodzenia naprawiasz bez wydawania MP a piechote juz sie traci i na reinfo trzeba wydawać kasę.

    W late gdyby wróg już czołgami wojował zawsze można wrócić do t2 po paki.
    « Ostatnia zmiana: 20 Luty, 2012, 17:04:17 wysłane przez OpawelQ » Zapisane

    HeartOrHead
    Wujek
    *
    Nick w COH: HeartOrHead
    Wiadomości: 1883

    Dane OS & Browser

    Zobacz profil WWW Odznaczenia
    « Odpowiedz #52 : 20 Luty, 2012, 18:01:10 »

    Naprawianie też kosztuje MP Mrugnięcie
    Zapisane
    EXITIICiastek
    EXITII
    *
    Nick w COH: IIEXITIIICiastek
    Wiadomości: 2223


    Dane OS & Browser

    Zobacz profil WWW Odznaczenia
    « Odpowiedz #53 : 20 Luty, 2012, 18:42:57 »

    Odświeżę trochę temat Uśmiech Gram sobie ostatnio tą stratą i mi nieźle wychodzi. Ale mam jedno pytanie.
    Ty Ciastek napisałeś, że stawiamy T2 i robimy 2-3 grenów, a potem vet inf. A czy jak przeciwnik zrobi WSC zanim my postawimy T2 to jest sens w ogóle to stawiać? WSC to świetna kontra na T2. Więc czy jak gościu stawia WSC to nie robimy T2, a od razu T3?
    I jaką doktrynę byś proponował, bo ja zazwyczaj nie mogę się zdecydować jak gram w ten sposób i w końcu wybieram terror i KT jak mam 6 cp.

    Jest wiele możliwości. Można zrobić to t3 od razu, ale też możesz dowalić dodatkowego snipa i nadal stawiać t2 dla grenów.
    Zapisane

    Zef!r
    IIexitiinub
    *
    Nick w COH: jw
    Wiadomości: 2214


    Gothic

    Dane OS & Browser

  • Odznaczenia Recenzent gier online
  • Zobacz profil WWW Odznaczenia
    « Odpowiedz #54 : 20 Luty, 2012, 18:44:16 »

    No właśnie, o dodatkowym snipie nie pomyślałem Uśmiech Dzięki Ciastek i Paweł.
    Zapisane

    We follow the sound, It's leading us down, Into the kingdom of under, We're lost and We're found, We're Nothing and Nowhere... Forever and Ever.
    http://www.lastfm.pl/user/WingedZefir
    Ciamor
    Gość
    « Odpowiedz #55 : 20 Luty, 2012, 18:56:18 »

    Naprawianie też kosztuje MP Mrugnięcie

    Ale tylko w przyroście Uśmiech

    Ale HoH mp w wh za wyszkolone jednostki nie spada haha a w us spada Uśmiech więc ta naprawa nie zaszkodzi :PP

    Jak pisano wyżej jak jest t2 US to bez sensu stawiać t2 wh... od tego jest motorek i chamski rajd po bazie haha już nie raz mnie to uratowało bo kolo stawiał t2 a ja już vet 3 inf Haha.

    A pumy to moim zdaniem dobra rzecz Haha ale wyjdzie taki emten i co? zrobisz stuga? który jest epic failem jak ktoś ogarnia micro emtenem jak stoją to i owszem :PP

    A jak 3x gren to ofc def Uśmiech Moim zdaniem najlepszy ale jak ami pójdzie w para to masz po stracie... strafy para i at Jęzor

    I właśnie dzięki takiej stracie inf to porażka na wh...bo przed artą za 150 muni uciec to nie problem a przed strafem troszeczke ciężej + recon Uśmiech
    Zapisane
    EXITIICiastek
    EXITII
    *
    Nick w COH: IIEXITIIICiastek
    Wiadomości: 2223


    Dane OS & Browser

    Zobacz profil WWW Odznaczenia
    « Odpowiedz #56 : 20 Luty, 2012, 19:04:55 »

    A jak 3x gren to ofc def  Moim zdaniem najlepszy ale jak ami pójdzie w para to masz po stracie... strafy para i at

    I właśnie dzięki takiej stracie inf to porażka na wh...bo przed artą za 150 muni uciec to nie problem a przed strafem troszeczke ciężej + recon

    Air to najgorsze co można zrobić vs def. Inf się dużo lepiej sprawdza. Można też w calliOPa pocisnąć, jak ktoś jest w stanie tak długo przetrwać bez niczego i utrzymać w miarę ok mapę.
    Zapisane

    EXITIIsztefenfu
    EXITII
    *
    Wiadomości: 874


    Exiti Cup I & II Winner

    Dane OS & Browser

  • Odznaczenia Zwycięzca wielkiego turnieju GR Summer Cup!
  • Zobacz profil Odznaczenia
    « Odpowiedz #57 : 20 Luty, 2012, 19:18:30 »

    Air sprawdza się bardzo dobrze vs def, jeśli ma się snajperów. Nie ważne ile wh  ma grenów i med bunkrów, jeśli mamy 2 snajperów i co chwilę puszczamy recon. Snajperzy koszą piechotę, rekon daje duża przewagę w walce vs snajperzy WH. Jak mamy snajperów można walić strejfy nawet pod medykiem. W late game w air jest jeszcze bombing run, który nadaję się idealnie na bloba grenów i medyk bunkra. Zrzuty dają mg i mortary które też ownią piechotę, nieważne jaki vet.

    Dlatego powiedziałbym, że air nadaje się dobrze również na def, tak samo jak arta a może nawet lepiej. Trzeba unikać tylko puszczania SR pod medykiem jeśli nie mamy pewności, że nie zabijemy medyków zaraz po. Parasi na zvetowaną piechotą WH są bezużyteczni też, od biedy nadają się do niszczenia bunkrów czy 88 z bazuk.
    « Ostatnia zmiana: 20 Luty, 2012, 19:21:07 wysłane przez EXITIIsztefenfu » Zapisane

    OpawelQ
    Generał
    *
    Nick w COH: OpawellQ
    Wiadomości: 1167


    Dane OS & Browser

    Zobacz profil WWW Odznaczenia
    « Odpowiedz #58 : 20 Luty, 2012, 19:20:01 »

    Naprawianie też kosztuje MP Mrugnięcie

    nie wiedziałem nawet Uśmiech
    a dużo ?
    Zapisane

    Zef!r
    IIexitiinub
    *
    Nick w COH: jw
    Wiadomości: 2214


    Gothic

    Dane OS & Browser

  • Odznaczenia Recenzent gier online
  • Zobacz profil WWW Odznaczenia
    « Odpowiedz #59 : 20 Luty, 2012, 19:27:11 »

    a dużo ?

    Zależy ile piosów pracuje Uśmiech
    Zapisane

    We follow the sound, It's leading us down, Into the kingdom of under, We're lost and We're found, We're Nothing and Nowhere... Forever and Ever.
    http://www.lastfm.pl/user/WingedZefir
    Strony: 1 2 [3] 4
    Drukuj
    Skocz do: