Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
* Aktywni gracze na Relic Online przez ostatnie 150 sekund
Online:


Strony: 1 [2]
Drukuj
Autor Wątek: PE 2 x IFHT strat  (Przeczytany 6126 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Arekos
Moderator Globalny
*
Nick w COH: WingedArekos
Wiadomości: 1125


Dane OS & Browser

  • Odznaczenia Recenzent gier online
  • Zobacz profil Odznaczenia
    « Odpowiedz #20 : 27 Grudzień, 2011, 12:49:05 »

    ale nie  zrobisz szybkie m8 jak na samym początku gry PE cie zaspamuje 4x grenami tak że rifle nie dadzą rady

    Dadzą, tylko trzeba nimi umiejętnie zagrac...
    Zapisane

    "To, co czynimy za życia odbija się echem w wieczności."-Maximus
    Company of Heroes Forum CoH2
    « Odpowiedz #20 : 27 Grudzień, 2011, 12:49:05 »

     Zapisane
    OpawelQ
    Generał
    *
    Nick w COH: OpawellQ
    Wiadomości: 1167


    Dane OS & Browser

    Zobacz profil WWW Odznaczenia
    « Odpowiedz #21 : 27 Grudzień, 2011, 17:10:45 »

    to naucz mnie mój były  uczniu Uśmiech
    Zapisane

    CptMajor
    Generał Broni
    *
    Nick w COH: IIPLIICptMajor QuoVadisRelic
    Wiadomości: 820


    :D

    Dane OS & Browser

    Zobacz profil Odznaczenia
    « Odpowiedz #22 : 27 Grudzień, 2011, 21:54:45 »

    zgadzam się z OpawelllQ jak pe jest ogarnięty to Ci na pewno nie da benzynki ^^
    Zapisane

    Mam szacunek do przyjaźni, mam szacunek do miłości
    cenie w człowieku uczucia a nie jego posiadłości
    Mam szacunek dla prawdziwych, mam pogardę dla fałszywych
    zaciskam piąchy za te wszystkie wyrządzone krzywdy.
    Arekos
    Moderator Globalny
    *
    Nick w COH: WingedArekos
    Wiadomości: 1125


    Dane OS & Browser

  • Odznaczenia Recenzent gier online
  • Zobacz profil Odznaczenia
    « Odpowiedz #23 : 27 Grudzień, 2011, 21:58:45 »

    zgadzam się z OpawelllQ jak pe jest ogarnięty to Ci na pewno nie da benzynki ^^

    Czyli wychodzi na to, że jak pe jest ogarnięty to nawet pros go nie pokona...
    Zagrajcie PE vs nawet jakiś w miare średnio ogarnięty us to zobaczycie czy tak łatwo jest bronić benzynki Mrugnięcie
    Zapisane

    "To, co czynimy za życia odbija się echem w wieczności."-Maximus
    OpawelQ
    Generał
    *
    Nick w COH: OpawellQ
    Wiadomości: 1167


    Dane OS & Browser

    Zobacz profil WWW Odznaczenia
    « Odpowiedz #24 : 28 Grudzień, 2011, 13:24:02 »

    Cytat: IIPLIICptMajor  27 Grudzień, 2011, 20:54:45
    zgadzam się z OpawelllQ jak pe jest ogarnięty to Ci na pewno nie da benzynki ^^

    Czyli wychodzi na to, że jak pe jest ogarnięty to nawet pros go nie pokona...
    Zagrajcie PE vs nawet jakiś w miare średnio ogarnięty us to zobaczycie czy tak łatwo jest bronić benzynki Mrugnięcie

    To robimy zawody !!! Uśmiech
    cdn....   ---> http://exitii.gameta...zcze-nie-bylo-zawody!!!/
    Zapisane

    Jon1989
    IIexitiinub
    *
    Nick w COH: WingedJon1989
    Wiadomości: 807


    Dane OS & Browser

    Zobacz profil Odznaczenia
    « Odpowiedz #25 : 17 Czerwiec, 2012, 15:13:56 »

    Sorry za odkopywanie tak starego tematu, ale kiedyś na własny użytek przetłumaczyłem ta stratę z GR, błąkała mi się po dysku, więc wrzucam, może da komuś natchnienie Mrugnięcie

    Double Infantry Halftrack Opening

    Źródło:
    http://www.gamerepla...-2iht-strategy-guide


    Strategia PE w oparciu o podwójne IHT


       Dobre mikro jest podstawą tej strategii. Nalezy pamiętać o trzymaniu IHT na odpowiedni dystans o jednostek wroga, oraz o korzystaniu z ich umiejętności-czyli uzupełnianiu naszych jednostek bezpośrednio na miejscu walki. Korzystając z tej strategii nie można być również zbyt niefrasobliwym. Pamiętajmy o odwrocie jednostek do sztabu, oraz zajmowaniu terytorium wroga. Zawsze kiedy nasze głowne siły zostaną zmuszone do odwrotu, musimy pamiętać o bezpieczeństwie kettena odcinającego zasoby wroga.

    Podstawowe rady:

    - jesli spotykamy się z problemem zwalczania piechoty wroga (rifle spam) moze to oznaczać, ze nasze siły są zbyt rozproszone,a my sami za bardzo skupiamy się na przejmowaniu flanek. Skupmy się wtedy na zajęciu sektora centralnego, i zostawmy flanki same, starając się po prostu odcinać je wtedy kiedy mamy taką mozliwość.

    -jeśli stracimy halftracka od jakiegos rodzaju spamu, jest to dla nas nauczka aby na przyszłość grupować nasze jednostki lepiej- PE walczy dużo skuteczniej kiedy jest użyta w dużej grupie. (pomagają w tym takie ulepszenia jak zapał bojowy i doświadczony sierżant).

    -jeśli stracimy halftracka w wyniku ataku jakiejś prostej jednostki (nie posiadającej AT), może to oznaczać iż atakowalismy ją z strony, z której miała dobrą osłonę (green cover). Warto w takiej sytuacji załadować naszych wojaków do transportera, i sflankować taką jednostkę od strony z której takiej osłony nie będzie miała. (tyczy się to murków/wraków pojazdów/snopków siana itp.)

    Otwarcie (0-5 minut gry) Build Order:

    -wytrenuj 2xPG i wyposaż ich w G43 (oba oddziały) tak szybko jak tylko będzie to możliwe. W tym czasie priorytetowym celem dla twojego kettenkrada powinny byc sektory z paliwem.
    -budujemy Kampfgruppe Kompanie (t2) i jesli tylko mamy zasoby budujemy 2xIHT.
    -trenujemy 2xPG, i na razie nie wykupujemy im G43. Przeciw brytom trenujemy tylko 1PG.
    -klikamy t2 i wykupujemy Zaawansowane naprawy.
    -to wszystko czego potrzebujemy w early game. To co zbudujemy w middle zależy od zagrania przeciwnika.

    Kontra na przeciwnika (middle game, 5-15m gry):

    VS. US:
    Gracz US ma dwie podstawowe opcje przeciw PE- po pierwsze może wybrać szybkie BARy, i potem elitarną piechote jak rangersi i parasi, lub może zbudować szybkie M8 i kampic z AT gunami..

    W przypadku gdy pójdzie w BARy:
    Jesli przeciwnik wybiera BARy, to chwilowo mozemy zapomnieć o t4 i ATHT, lub schreckach, bo będzie on spamił piechotą wspieraną przez ATguny. Nasz BO powinien wyglądać tak:
    -stawiamy panzerjager command (t3) i budujemy 1xAC.
    -mamy obecnie 4xPG, w tym 2xPG z G43-jednemu z składów bez G43 (temu z większą liczbą hp) kupujemy teraz Stg44.
    -budujemy drugie AC,
    -drugiemu składowi bez G43 wykupujemy Stg44.

    Powinnismy teraz mieć (w optymistycznym wariancie): 4xPG (2xG43,2xStg44), 2xIHT,2x AC.
    Jesli mielismy w tym czasie jakies straty powinnismy pilnować aby cały czas na polu walki miec co najmniej 1xIHT,1xAC i 3xPg.

    Pamiętaj aby nie zaczynać teraz spamować jednostek, jeśli masz jakieś wolne zasoby. Przeciwnik zapewne w tym momencie zorientuje się że sama piechotą wiele nie zwojuje i zacznie kombinować jakieś pojazdy. Trzymaj swoje zasoby na ten moment, aby w razie czego kupic jakąś jednostke przeciwpancerną. Skupiaj się tylko na uzupełnianiu strat- wszystko czego na tym etapie potrzebujesz, to mieć 1xIHT,1xAC i 3xPg.

    W czasie gdy twój przeciwnik bedzie techował do pojazdów, ty będziesz miał trochę czasu aby przejąć kontrolę nad mapą. Jest to dobry moment na wybranie doktryny- dobrym wyborem w takiej sytuacji jest TD. Postaw kilka min w kluczowych miejscach (skrzyżowania dróg, waskie przejścia, miejsca gdzie najczęsciej pojawiał się przeciwnik) i wezwij Hetzera tak szybko jak to tylko będzie mozliwe.

    W przypadku gdy przeciwnik pójdzie w szybkie M8:
    Jeśli w długo nie widzisz BARów, może to oznaczać że nie dość dobrze odcinałeś przeciwnika od paliwa, i w tej sytuacji dązy on do motor pool. Musisz więc zareagować następująco:

    -wykupujemy dwom składom PG które są jeszcze bez ulepszenia G43.
    -stawiamy t4 i budujemy co najmniej 1xATHT.

    Jeśli nie wybraliśmy TD, a na przykład luftwaffe,możemy wezwać 2xFJ do ganiania piechoty i kupić im up do FG42, lub musimy przygotowac się na backtech do t3, w celu zdobycia mardera.

    Jednostki jakie powinniśmy posiadać w tej fazie gry to minimum: 3xPG z G43,1xIHT,1xATHT i opcjonalnie 1xFJ z FG42.

    Z czasem w obu przypadkach przeciwnik będzie próbował nas spychać przy uzyciu zarówno pojazdów, jak i elitarnej piechoty i AT gunów. Jeśli nie będziemy w stanie odcinać przeciwnika od amunicji musimy liczyć się z częstymi strafe runami. Ważne jest aby dobrze ukryć swoje pojazdy, uzywając do tego żywopłotów, budynków, itp. Powinniśmy również starać się flankować przeciwnika, nie atakując go tam gdzie się nas spodziewa i trzyma AT guny.

    VS. Bryt:

       Bryci maja bardzo przewidywalna strategię, i z każdą minuta gry ich przewaga będzie rosła. Kluczowe dla nas będzie pierwsze 8 minut gry, w czasie których musimy się postarać zrobić Brytowi base-rush, zanim ztechuje do stuarta. Jak najszybciej powinnismy postarać się o panzerschrecki, aby zniszczyc ciężarówki bryta. TD również moze być przydatne na bryta.
    BO:
    -wykupujemy ulepszenie do panzerschrecków, i wyposażamy w nie dwa składy grenów których jeszcze nie ulepszyliśmy.
    -trenujemy jeszcze jeden skład PG z schreckiem.
    -wykupujemy w sztabie granaty zapalające.

       Wszystko co powinieneś zrobić przeciw brytowi to zraszować jego bazę. Użyj juz posiadane 2xIHT i grenów do wjazdu na jego bazę, w celu zniszczenia cięzarówek. Staraj się skupiać ogień wszystkich swoich sił (focus fire) na pojedynczej jednostce bryta, w celu szybkiego jej eliminowania. Pamiętaj że dzieki IHT mozesz bardzo łatwo flankować mg bryta, o je niszczyc, podobnie postępuj z bren carrierami, starając się atakowac go z dwóch stron. Jeśli stracisz halftracka, po prostu szybko zastap go kolejnym, i staraj się w tym czasie jak najszybciej zdobyć panzerschrecki.

       Zdobyte xp wykorzystaj na kupienie szybkiego Hetzera. Jesli ci się to uda, prawdopodobnie bedzie to koniec gry na twoja korzyść.
    Granaty zapalajace staraj sie oszczędzać na niszczenie wrogich okopów, oraz w szczególności obrzucanie nimi jednostek z brenami,żucaj je wtedy gdy zostana przyszpileni przez halftracki, lub G43.

    Late game:

    Zakończenie gry to dla PE najtrudniejsze wyzwanie, bez względu na to czy zamknelismy przeciwnika w jego bazie, czy też nadal trzyma on dwa z trzech punktów zwycięstwa. Musimy jeszcze bardziej zwierać swoje siły.

       Jedną z najprzydatniejszych jednostek w tej fazie gry jest mortar halftrack. Mając moździerz możemy o wiele skuteczniej zwalczać kampiące AT guny, zwetowaną piechote, karabiny maszynowe lub snajperów.

       Jak dotad zapewne masz postawione t2-t4. Jesli wszystko poszło dobrze, możesz zbudować PIV, który będzie zapewne gwoździem do trumny przeciwnika. Jeśli twoja sytuacja nie jest klarowna, warto jest zbacktechować do t3,gdyż to tam zdobędziemy jednostki do kontrowania elitarnej piechoty wroga, która może byc naszą zmorą. AC jest naszym najlepszym przyjacielem przeciw niej, jednak musimy pamiętać aby trzymać je na odpowiednim dystansie aby unikać ręcznej broni AT. Równie przydatna jest piechota z Stg44. Jeśli wziąłeś doktrynę luftwaffe a nie TD, warto również wykupić mardera. Jeśli gra nadal się przeciąga, a mamy postawione t2,t3 i t4 warto wykupić ulepszenia niezbędne do wezwania panter.

       Pamiętaj-musisz być elastyczny-dostosowywać się do sytuacji na polu bitwy, i starać się kontrować je, wykorzystując dostępne środki.
    Zapisane

    Strony: 1 [2]
    Drukuj
    Skocz do: