Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
* Aktywni gracze na Relic Online przez ostatnie 150 sekund
Online:


Strony: [1] 2 3
Drukuj
Autor Wątek: Quicktipsy  (Przeczytany 16373 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
EXITIIBartonPL
EXITII
*
Nick w COH: miszczoski
Wiadomości: 3225


Exiti Cup I 3rd place (miszcz)

Dane OS & Browser

  • Odznaczenia Naczelny pirotechnik Rzeszy
  • Zobacz profil Odznaczenia
    « : 07 Listopad, 2010, 15:58:36 »

    Pomysł wziąłem z GR, większość z nich przetłumacze i dam tutaj i też niektóre to ja wstawie

    1. Wiele budynków ma "ściany ślepe" czyli nie ma po tamtej stronie okien, przez co znajdujące się w środku jednostki nie strzelają w tamtą strone, takie budynki znajdują się np na Semois (przy górnym strat poincie), Sturzdorf (na środku)

    2. Zwracaj uwagę na odgłosy naszych jednostek, jest to przydatne, kiedy np jednostki krzyczą o nadchodzącej artylerii (off map), kiedy są atakowane albo kiedy punkt został przejęty

    3. obracaj swoje pojazdy klikając na swój pojazd (przytrzymując PPM) i ustalając kierunek, aby zmniejszyć szanse penetracji wrogich jednostek i obrażeń jakie mogą zadać

    4. Stawianie min przy opuszczonych broniach takich jak mg, at sprawi, że jednostki wroga starające się je podnieść otrzymają poważne obrażenia i dodatkowo istnieje szansa, że broń zostanie zniszczona

    5. Miotacze mają możliwość spalenia płotków przez co można ominąć emplejsy przy hq wroga i wejść mu do bazy, można to też wykorzystać przy flankowaniu.

    6. Nie zawsze ściganie uciekających jednostek wroga jest dobre, czasem przeciwnik to zaplanował aby wprowadzić twoje wojska na mine (często dzieje się tak kiedy jeep/motor ściga snajpera)

    7. Stawianie min przy sektorach jest przydatne, jednostki kiedy będą przejmować trafią na mine i zostaną prawdopodobnie przyszpilone.

    8. Stawianie min przy wejściach do domów jest przydatne, gdyż jednostki wchodzące do domku i które trafiły na mine zostaną przyszpilone i nie wejdą (jeśli mamy jednostki blisko) a jednostki wychodzące z budynku otrzymają wielkie obrażenia, spowolni ich tempo wychodzenia z domku przez co stają się łatwym celem

    9. engi i piosy mogą też przecinać worki z piaskiem, koniec z blokowaniem mostów na vire za pomocą worków Smutny

    10. Pojazdy wroga zawsze wybierają najłatiejsza i najszybszą drogę ruchu, przez co zazwyczaj poruszają się drogą (bo zwiększa ich szybkość) przez co to jest najlepsze miejsce na podłożenie dużej ilości min

    11. Wielkość budynków wpływa na defensive bonus naszych jednostek, im większy budynek tym więcej daje bonusa, a małe chatki, szopki dają nawet bonus ujemny

    12. jeepy i motory mają możliwość odpychania jednostek, z coverów, przejmujących punkt, w celu przyblokowania itd itp

    13. użycie umiejętności "move attack" pozwala nam na rozwalanie budynków neutralnych, opuszczonych dział, mortarów itd itp. działa at i paki mogą za pomocą tej oto umiejętności rozwalać ckmy, mortary z załogą (wystarczy wymierzyć w broń) a paki mogą robić pak snipy (w camo strzelają w działa at)

    14. opóźnione flankowanie - wykonanie flanki z opóźnieniem po to aby przeciwnik pod wpływem nadchodzącyh z innej strony jednostek zmienił rozstawienie broni i dopoiero po tym dokonać flanki

    15. granaty dla strzelców opracowane jako pierwszy abilit (przed barami lub m8) daje nam przewagę gdyż nasz przecwnik nie spodziewa się pierwszych granatów

    16. MG wh jak i usa mają swoje priorytety, jednostki znajdujące się na wprost do mg są najwiekszym priorytetem dla mg, natomiast jednoski bedące na skraju są najmniejszym.

    17. rozstawinie w najbliżej możliwej odległości tanktrapów ( wh tylko) są też zaporą dla jednostek piechoty

    18. m18 hellcat może wjechać do bazy wroga włączyć camo i dać hold fire w celu ciągłego obserwowania bazy przeciwnika, można też w ten sposób wiedzieć kiedy uderzyć artą.

    19. recon + snajper jest bardzo dobrym sposobem na zlikwiowanie snajpera przeciwnika, niestety czas odktrycia zakamuflowanych jednostek jest mały przez co trzeba działać szybko

    20. Warto rzucić granat przed drzwi jeśli widzimy ze jednostki wroga będą tam wchodzić

    21. Stawiać T1(WH, USA, PE) jak najdalej od naszego HQ. Daje to możliwość szybszego przegrupowania piechoty i wysłania na pole walki.

    22. Stawiać T4(WH, USA) jak najdalej od wzroku nieprzyjaciela. W niektórych sytuacjach przeciwnik nie zorientuje się że zaraz będziemy mieć tanki i może nie być przygotowany na to.

    23. Grając najcześciej WH warto podłożyć minę przed T2, tam gdzie pak wychodzi, jakby m8 chciała podłożyć minę to, żeby miała suprajs!
     
    24. Budynki bazy zniszczysz szybciej przy pomocy działa AT jeśli zamiast normalnego rozkazu ataku PPM, użyjesz 'attack move' i jako cel obierzesz budynek. Wzrost dmg o ok. 40%.
    Jak macie jakieś inne quicktipsy to dawać tutaj
    « Ostatnia zmiana: 11 Luty, 2011, 15:16:25 wysłane przez EXITIIBartonPL » Zapisane

    [wstaw jeszcze raz taką grafikę i ban na tydzień; hoh]
    Company of Heroes Forum CoH2
    « : 07 Listopad, 2010, 15:58:36 »

     Zapisane
    Intact
    Forum expert
    *
    Nick w COH: Intact
    Wiadomości: 22

    Dane OS & Browser

    Zobacz profil Odznaczenia
    « Odpowiedz #1 : 07 Listopad, 2010, 17:52:56 »

    Jak widac ze chlop chce wejsc do budynku mozna wrzucic granat pod drzwi ktorymi bedzie wchodzil!
    Zapisane
    HeartOrHead
    Wujek
    *
    Nick w COH: HeartOrHead
    Wiadomości: 1883

    Dane OS & Browser

    Zobacz profil WWW Odznaczenia
    « Odpowiedz #2 : 07 Listopad, 2010, 18:02:00 »

    21. Jeśli twój stary zabrał ci kabel od zasilacza, możesz drugi pożyczyć od kolegi. Potem kolega może przyjść do twojego starego i pożyć kabel bo skoro nie możesz grać to on by sobie pograł a pies mu przegryzł.

    22. Jeśli widzisz że oddział przeciwnika będący pod ostrzałem MG/snajpera długo nie wycofuje się, znaczy to że wróg szykuje counter snipe / flankę / artę / strafe. W takim wypadku zaniechaj ataku sniperem / rozprosz lub przestaw w inne miejsce swoje jednostki.

    23. Jeśli na podwórku śmierdzi kupą znaczy to że latryna u Bartona się przelała, należy wcisnąć klawisz T.
    Zapisane
    Zef!r
    IIexitiinub
    *
    Nick w COH: jw
    Wiadomości: 2214


    Gothic

    Dane OS & Browser

  • Odznaczenia Recenzent gier online
  • Zobacz profil WWW Odznaczenia
    « Odpowiedz #3 : 07 Listopad, 2010, 22:01:31 »

    Dobrze Karton  OK
    Zapisane

    We follow the sound, It's leading us down, Into the kingdom of under, We're lost and We're found, We're Nothing and Nowhere... Forever and Ever.
    http://www.lastfm.pl/user/WingedZefir
    MaYkell
    Pierwszy Sierżant
    *
    Wiadomości: 96

    Dane OS & Browser

    Zobacz profil Odznaczenia
    « Odpowiedz #4 : 22 Listopad, 2010, 21:56:49 »

    24. Stawiać T1(WH, USA, PE) jak najdalej od naszego HQ. Daje to możliwość szybszego przegrupowania piechoty i wysłania na pole walki.
    25. Stawiać T4(WH, USA) jak najdalej od wzroku nieprzyjaciela. W niektórych sytuacjach przeciwnik nie zorientuje się że zaraz będziemy mieć tanki i może nie być przygotowany na to.
     
    Zapisane
    EXITIICiastek
    EXITII
    *
    Nick w COH: IIEXITIIICiastek
    Wiadomości: 2223


    Dane OS & Browser

    Zobacz profil WWW Odznaczenia
    « Odpowiedz #5 : 23 Listopad, 2010, 01:00:04 »

    24. Stawiać T1(WH, USA, PE) jak najdalej od naszego HQ. Daje to możliwość szybszego przegrupowania piechoty i wysłania na pole walki.

    Z tym bym się nie do końca zgodził, ale to już temat na osobną dyskusję.
    Zapisane

    EXITIIBartonPL
    EXITII
    *
    Nick w COH: miszczoski
    Wiadomości: 3225


    Exiti Cup I 3rd place (miszcz)

    Dane OS & Browser

  • Odznaczenia Naczelny pirotechnik Rzeszy
  • Zobacz profil Odznaczenia
    « Odpowiedz #6 : 23 Listopad, 2010, 01:25:54 »

    no ale głównie to się przydaje bo np jak się ma defa to ten ckm na t1 rozwala infa
    Zapisane

    [wstaw jeszcze raz taką grafikę i ban na tydzień; hoh]
    Zef!r
    IIexitiinub
    *
    Nick w COH: jw
    Wiadomości: 2214


    Gothic

    Dane OS & Browser

  • Odznaczenia Recenzent gier online
  • Zobacz profil WWW Odznaczenia
    « Odpowiedz #7 : 23 Listopad, 2010, 17:35:01 »

    Ale to T1 można wtedy łatwo np. z paka rozwali.
    Zapisane

    We follow the sound, It's leading us down, Into the kingdom of under, We're lost and We're found, We're Nothing and Nowhere... Forever and Ever.
    http://www.lastfm.pl/user/WingedZefir
    HeartOrHead
    Wujek
    *
    Nick w COH: HeartOrHead
    Wiadomości: 1883

    Dane OS & Browser

    Zobacz profil WWW Odznaczenia
    « Odpowiedz #8 : 23 Listopad, 2010, 17:51:11 »

    Jeśli już doprowadzisz do sytuacji że pak jest tak blisko to zwykle i tak jest gg.
    Zapisane
    Zef!r
    IIexitiinub
    *
    Nick w COH: jw
    Wiadomości: 2214


    Gothic

    Dane OS & Browser

  • Odznaczenia Recenzent gier online
  • Zobacz profil WWW Odznaczenia
    « Odpowiedz #9 : 23 Listopad, 2010, 17:55:13 »

    Mi raz na camo pak do bazy wjechał haha
    Więc nie musi być gg.
    Zapisane

    We follow the sound, It's leading us down, Into the kingdom of under, We're lost and We're found, We're Nothing and Nowhere... Forever and Ever.
    http://www.lastfm.pl/user/WingedZefir
    EXITIICiastek
    EXITII
    *
    Nick w COH: IIEXITIIICiastek
    Wiadomości: 2223


    Dane OS & Browser

    Zobacz profil WWW Odznaczenia
    « Odpowiedz #10 : 23 Listopad, 2010, 18:22:46 »

    T1 wh stawiać faktycznie dosyć bardzo oddalone, ale z usa to już zupełnie inna sprawa.
    Np. Seb stawia baraki na maksa wysunięte, żeby zaszpanować swoim maks prosostwem, a imo to jest fail.
    Zapisane

    b!
    Gość
    « Odpowiedz #11 : 23 Listopad, 2010, 18:25:16 »

    W ogóle ja daleko buduje baraki daleko aby szybciej wystawić/uzupełnić oddział to źle Ciastek ? Zły
    Zapisane
    Benevollus
    Generał Dywizji
    *
    Nick w COH: Benevollus, DajMiTeNoc
    Wiadomości: 655


    Best NonExiti Cup I Player

    Dane OS & Browser

    Zobacz profil Odznaczenia
    « Odpowiedz #12 : 23 Listopad, 2010, 18:48:29 »

    T1 wh stawiać faktycznie dosyć bardzo oddalone, ale z usa to już zupełnie inna sprawa.
    Np. Seb stawia baraki na maksa wysunięte, żeby zaszpanować swoim maks prosostwem, a imo to jest fail.
    Według mnie stawianie baraków daleko zazwyczaj ma sens - na Ango jeden oddział engów kończy stawiać baraki w najdalszym kącie sektora HQ akurat kiedy mamy 270 MP - więc idealnie.

    Ale to przede wszystkim kwestia gustu i osobistych zwyczajów, ja na większości map US stawiam baraki blisko środka sektora bazy (z wyjątkiem właśnie Ango i Semois), co nie znaczy że to najlepsze miejsce Uśmiech

    Zapisane
    EXITIICiastek
    EXITII
    *
    Nick w COH: IIEXITIIICiastek
    Wiadomości: 2223


    Dane OS & Browser

    Zobacz profil WWW Odznaczenia
    « Odpowiedz #13 : 23 Listopad, 2010, 18:56:36 »

    Nie opłaca się stawiać wysuniętych baraków, bo:
    Gdy damy uzupełnienie riflom przy hq, to zanim dojdą do raxów, to już im się ono skasuje i znowu mamy klikania.
    I teraz drugi i znacznie ważniejszy powód. Gdy stawiamy wysunięte baraki, to med musi stać przy nich, co skutkuje tym, że wrócone jednostki do sztabu się nie leczą. Ja stawiam rax tak, żeby można było postawić w połowie drogi z hq do baraków leczenie. Wtedy zarówno jednostki wrócone pod hq i przy raxach się regenerują.
    Zapisane

    EXITIIBartonPL
    EXITII
    *
    Nick w COH: miszczoski
    Wiadomości: 3225


    Exiti Cup I 3rd place (miszcz)

    Dane OS & Browser

  • Odznaczenia Naczelny pirotechnik Rzeszy
  • Zobacz profil Odznaczenia
    « Odpowiedz #14 : 23 Listopad, 2010, 21:27:31 »

    Gdy damy uzupełnienie riflom przy hq, to zanim dojdą do raxów, to już im się ono skasuje i znowu mamy klikania.I teraz drugi i znacznie ważniejszy powód. Gdy stawiamy wysunięte baraki, to med musi stać przy nich, co skutkuje tym, że wrócone jednostki do sztabu się nie leczą. Ja stawiam rax tak, żeby można było postawić w połowie drogi z hq do baraków leczenie. Wtedy zarówno jednostki wrócone pod hq i przy raxach się regenerują.


    własnie przed chwilą miałem podobnie napisać :/
    Zapisane

    [wstaw jeszcze raz taką grafikę i ban na tydzień; hoh]
    Icelander
    Forum expert
    *
    Nick w COH: ten sam
    Wiadomości: 935


    Dane OS & Browser

    Zobacz profil Odznaczenia
    « Odpowiedz #15 : 23 Listopad, 2010, 21:32:56 »

    własnie przed chwilą miałem podobnie napisać :/
    Baton, Ty chyba chory jesteś, właśnie zgodziłeś się z Ciastkiem, martwie się o Ciebie Smutny
    Zapisane

    a może by tak wszystko pie******ć i na Nową Zelandię?
    Benevollus
    Generał Dywizji
    *
    Nick w COH: Benevollus, DajMiTeNoc
    Wiadomości: 655


    Best NonExiti Cup I Player

    Dane OS & Browser

    Zobacz profil Odznaczenia
    « Odpowiedz #16 : 23 Listopad, 2010, 21:36:08 »

    [...]


    własnie przed chwilą miałem podobnie napisać :/

    Obstawiam że to Ciastek shackował konto Kartona...
    Zapisane
    EXITIIBartonPL
    EXITII
    *
    Nick w COH: miszczoski
    Wiadomości: 3225


    Exiti Cup I 3rd place (miszcz)

    Dane OS & Browser

  • Odznaczenia Naczelny pirotechnik Rzeszy
  • Zobacz profil Odznaczenia
    « Odpowiedz #17 : 23 Listopad, 2010, 21:57:27 »

    zgadzam się, ale tylko z tym reinforcem, że zanim dojdzie to trzeba od nowa reinforcować, a reszta jego wypowiedzi to stek bzdur
    Zapisane

    [wstaw jeszcze raz taką grafikę i ban na tydzień; hoh]
    EXITIICiastek
    EXITII
    *
    Nick w COH: IIEXITIIICiastek
    Wiadomości: 2223


    Dane OS & Browser

    Zobacz profil WWW Odznaczenia
    « Odpowiedz #18 : 23 Listopad, 2010, 23:00:50 »

    Barton powoli się nawraca.
    Zapisane

    Kat
    Administrator
    *
    Nick w COH: WingedKat
    Wiadomości: 2643


    Dane OS & Browser

    Zobacz profil Odznaczenia
    « Odpowiedz #19 : 23 Listopad, 2010, 23:14:29 »

    Nie opłaca się stawiać wysuniętych baraków, bo:Gdy damy uzupełnienie riflom przy hq, to zanim dojdą do raxów, to już im się ono skasuje i znowu mamy klikania.I teraz drugi i znacznie ważniejszy powód. Gdy stawiamy wysunięte baraki, to med musi stać przy nich, co skutkuje tym, że wrócone jednostki do sztabu się nie leczą. Ja stawiam rax tak, żeby można było postawić w połowie drogi z hq do baraków leczenie. Wtedy zarówno jednostki wrócone pod hq i przy raxach się regenerują.

    Ja zawsze stawiam leczenie zaraz przy hq, zritritowane jednostki od razu się wtedy leczą. Z reguły parę sekund mija zanim zaczniesz reinforcować i masz już wtedy wyleczoną jednostkę.
    Zapisane
    Strony: [1] 2 3
    Drukuj
    Skocz do: